För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
Har du andra frågor som inte gäller brister på webbplatsen ska du kontakta Helsingborg kontaktcenter.
Mejl: kontaktcenter@helsingborg.se
Telefon: 042-10 50 00
Beskriv ditt ärende så noggrant som möjligt, gärna med exempel och en adress till sidan som ärendet gäller. Om du har möjlighet, berätta gärna vilken enhet, webbläsare och eventuella hjälpmedel som du använder. Då kan vi lättare hjälpa dig.
Om du väljer att lämna dina kontaktuppgufter kan vi återkoppla till dig. Fyller du i din e-postadress eller ditt mobilnummer kommer du att få en bekräftelse när du har skickat in uppgifterna.