Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Digitala tjänster och blanketter
  • E-legitimation
  • Personuppgifter
  • Tillgänglighet
Logga in
  • StartsidaPil

Så funkar det
Här kan du läsa om vad som händer med din ansökan.

Gäller felanmälan där du tillhör en förening på ett odlingslottsområde ska du kontakta  föreningen direkt.

Lundsbäcks odlingslotter
lundsbackskolonier@gmail.com

Mejerigatans odlingslottsförening
jan.nilsson@mejeriforeningen.se

Maria Stations odlingslottsförening
schmidinger@comhem.se

Odlingslotter felanmälan

Observera att denna e-tjänst kan kräva att du bifogar filer. Beroende på vilken enhet du använder kan det finnas begränsning i din möjlighet att ladda upp filer.

Här kan du  göra en felanmälan för kommunala odlingslotter

För att underlätta vår service vill vi helst att du gör din felanmälan här.

Var så tydlig du kan när du beskriver vad som behöver åtgärdas på din lott.
Om felet finns utanför din egen lott uppskattar vi om du kan ange en referenspunkt,
till exempel” i gången öster om lott 11”.

Om du har ett foto på vad som ska åtgärdas får du gärna bifoga det.

Vid en större vattenläcka eller något annat akut, var vänlig och ring 105000.

Vi kommer att registrera din anmälan inom 2 arbetsdagar,
och om vi behöver komplettera din anmälan kontaktar vi dig.

Vi kommer åtgärda problemet så snart det går, och hör av oss så fort felet är avhjälpt.

Klicka på ”Nästa” för att fortsätta.

Nästa

Helsingborg
E-post: kontaktcenter@helsingborg.se