Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle gå till Min sida. Annars tryck på Fortsätt för att fortsätta fylla i ärendet nu.

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
  • Digitala tjänster och blanketter
  • E-legitimation
  • Personuppgifter
Logga in
  • StartsidaPil

Så funkar det
Här kan du läsa om vad som händer med din ansökan.

Budget och skuldrådgivning boka rådgivning

Information om besök hos oss

Du kan boka en telefontid eller tid för videorådgivning via vår e-tjänst eller genom att ringa Helsingborg kontaktcenter, telefon 042- 10 50 00.  Om du väljer videomöte så kommer vi att skicka ut information till dig via den e-postadress du anger i bokningen. Vid telefonmöte så kommer via att ringa dig på det telefonnummer du anger i bokningen. Rådgivningen är endast tillgänglig för personer boende i Helsingborgs kommun.

Om du bor i annan kommun kan du hitta telefonnummer till din kommuns rådgivare här.

I dagsläget så erbjuder vi videomöte eller telefonmöte. För att minska risken för Covid-19 smitta så undviker vi fysiska besök.

Att tänka på
Att boka budget- och skuldrådgivning via webben är enkelt. Du kan se vilka datum som är lediga och du får stegvisa instruktioner.

Personuppgifter
För att kunna handlägga ditt ärende behöver vi registrera de personuppgifter som du lämnar till oss i denna tjänst. Dina personuppgifter behandlas för att din bokning ska kunna genomföras. Personuppgiftsansvarig är Arbetsmarknadsförvaltningen, Helsingborgs stad.

Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här.

Klicka på "Nästa" för att fortsätta.

Nästa

Helsingborg
E-post: kontaktcenter@helsingborg.se