Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Digitala tjänster och blanketter
  • E-legitimation
  • Personuppgifter
  • Tillgänglighet
Logga in
  • StartsidaPil
  • Klagomål

Klagomål

* Obligatoriska fält

Anmäla klagomål

Här kan du skriva in uppgifter som vi behöver från dig gällande det klagomål du vill anmäla. Om avgörande uppgifter för ärendet saknas när det skickas in kommer handläggning förmodligen ta längre tid, tänk därför på att dela med dig av så mycket information som du kan.

Vad avser klagomålet? *

*
*
*

Buller

Var är det som orsakar bullret? * *

I vissa fall är det bra om den som är ansvarig för berörd händelse för möjlighet att vidta åtgärder därför är det fördelaktigt om du kontaktar personen i fråga eller företaget som berörs av klagomålet.  

Vet du vilken person eller vilket företag som ansvarar för störningen? * *

Ansvarig/Kontaktperson för störningen

Kontaktperson för störningen

Om du inte vet vem som agerar felaktigt eller bristfälligt kan det vara svårt att utreda problemet.

Vi kontaktar ofta den som ansvarar för problemet då vi utreder klagomål och uppskattar därför om du kan ange så utförliga uppgifter som möjligt här.

Har du varit i kontakt med någon annan gällande ditt klagomål? * *
Tillbaka
Nästa
Avbryt

Helsingborg
E-post: kontaktcenter@helsingborg.se