Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Digitala tjänster och blanketter
  • E-legitimation
  • Personuppgifter
  • Tillgänglighet
Logga in
  • StartsidaPil

Odlingslotter

Foto: Sven Olof Larsén

Här hittar du detaljerad information om anmälan av odlingslotter.

Så arbetar vi

Efter att du har skickat in ditt ärende via e-tjänsten kommer din anmälan att registreras och fördelas till en handläggare.

Vi kommer att kontakta dig via mail om det behövs ytterliggare komplettering inom två arbetsdagar från ansökningstillfället.

När vi får en ledig lott, som motsvarar dina önskemål, kommer vi kontakta den som står först på tur. Du kan tacka nej till två erbjudna lotter, sedan hamnar du sist i kön.

Vid uppsägning av odlinglotten kommer vi kontrollera att det är ordentligt uppröjt, om inte fakturerar vi dig för att få det åtgärdat.

  •  
    Registrering 2 dagar
  •  
 

Med dagar menas arbetsdagar.

Till e-tjänsten

Helsingborg
E-post: kontaktcenter@helsingborg.se